Po zimie nadchodzi wiosna

Po zimie nadchodzi wiosna



Chociaż poranki za oknem jeszcze chłodne czuję, że to niedługo :)
Jeszcze chwila, może parę tygodni a może miesiąc...
Za oknem słychać śpiew ptaków, a światło słoneczne budzi nas i przyrodę do życia.
To właśnie wiosna inspiruje nas do zmian.
Rozjaśnia przestrzeń, w której żyjemy. Zaprośmy ją do domu :)
Czasami nawet niewielkie zmiany we wnętrzu zaowocują nowa energią !
Bardzo podobają mi się wnętrza w jasnych, neutralnych kolorach. Numerem jeden jest biel i wszelkie szarości. Dla mnie to jest podstawa, taka baza kolorystyczna dla całego wnętrza. Jasne kolory działają na mnie bardzo pozytywnie. Dzięki nim czuję się spokojna, wyciszona i zdecydowanie wypoczęta. Światło dzienne coraz dłużej gości w naszym domu. Uwielbiam tę porę roku :) W oknach wiszą już białe transparentne zasłony i firanki wpuszczające do środka mięciutkie światło dnia. Ogromnym plusem takich wnętrz jest możliwość szybkiej podmianki dodatków i wnętrze nabiera nowego look'u.
Tej wiosny postawiłam na pastelowe dodatki. Naszą kanapę odświeżyły nowe poszewki na poduszki w kratkę w odcieniach pudrowego różu i szarości a także koc w kolorze mięty.

Poduszki w kratkę z serii SMÅNATE i SANELA. IKEA

Miętowy koc. Petit Coco


Nie mogło zabraknąć także kwiatów. Moje ulubione to hiacynty i tulipany. Podobierałam do nich doniczki i wazon. 

Wazon i doniczka. IKEA, wiklinowa no-name


Wrzucę wam jeszcze kilka wieklanocno-wiosennych inspiracji na dekorację stołu.






Siedzę na kanapie z laptopem i uśmiecham się do siebie :) Tulipany pachną w całym domu...
Wiosna.. wiosna... ach ♥♥

Czy wy też lubicie coś zmienić w waszych domach? Czy to własnie pory roku inspirują was do zmian? 


PODUSZKI-ikea
DONICAWIKLINOWA-tu


Zdjęcia źródło: Internet

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna