Urodzinowe inspiracje

Urodzinowe inspiracje


niedzielę nasza mała pociecha zdmuchnęła na torcie drugą świeczkę. Ale wiadomo, że przygotowania trwały nie od wczoraj. Wiki tak się cieszyła na ten dzień. W przeddzień ukradkiem podejrzała jak chowamy przed nią prezenty i wszystkie dekoracjeW tym roku mogła w końcu pomagać w pakowaniu mini-prezencików z podziękowaniami dla gości. Tak sobie pomyślałam, że każdemu będzie miło, kiedy dostanie na koniec przyjęcia małą paczuszkę napełnioną po brzegi słodkościami. Oczywiście podczas pakowania nie obyło się bez degustacji. Młoda podkradała raz po raz z każdego pudełka smakołyki i latała dookoła stołu roześmiana. Taka to była z niej pomoc :) 

Motywem przewodnim urodzin stały się kropki. Zainspirowały mnie przepiękne balony, które wyszperałam w internecie. I tak to się zaczęło. Później skompletowałam pudełeczka do mini-prezencików, serwetki, czapeczki itd. 




Ale przecież urodziny to także przekąski dla gości. W zeszłym roku zorganizowaliśmy przyjęcie połączone z obiadem i deserem w postaci tortu. W tym roku chciałam, żeby było inaczej. Postawiłam na różnego rodzaju szaszłyki, koreczki i kanapeczki, które podaliśmy po torcie. Goście byli zachwyceni.


Szaszłyki były owocowe oraz z warzywne z mozzarellą. Wszystkim bardzo smakowały. Kanapeczki, takie małe na jeden kęs, proste w wykonaniu, ale bardzo pracochłonne. Robiliśmy je z Wojtkiem dobre parę godzin :) Parę miesięcy temu wykryto u mnie alergię na gluten, więc wszystkie kanapki zrobione były na własnoręcznie wypieczonym chlebku ryżowym ( przepis podam w osobnym poście ).




Fajnym patentem okazały się wazony z IKEA, do których nalaliśmy soki i stanowiły coś w rodzaju karafek. Wszyscy bardzo chętnie po nie sięgali, wspominając czasy, kiedy mleko było w butelkach ... ( zauważcie, że rzeczywiście mają taki kształt:)





Daniem głównym był TORT. Bardzo polecamy tort królewski z cukierni SOWA. Dla nas został przygotowany z ulubioną bohaterką młodej czyli Świnką Peppą. 




Mam nadzieję, że udało mi się was zainspirować do podobnego przygotowania urodzinowego stołu waszych pociech, kiedy nadejdzie czas ich B-Day.

Jeśli macie jakieś pomysły na potrawy, które mogłyby się znaleźć na urodzinowym stole, piszcie w komentarzach swoje propozycje.


Pozdrawiam
Kasia




Wazoniki-karafki - IKEA

Patera - IKEA

Urodzinowe ozdoby - CONGEE

Tort królewski - CUKIERNIA SOWA




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna